perjantai 14. helmikuuta 2014

Matkustamisen sietämätön ihanuus

Olen niin mainoksen uhri: sitä jaksaa paremmin, kun on jotain mitä odottaa. 

Matkustaminen, se on se juttu mikä auttaa mininua jaksamaan. Mulla on ihan epätoivoinen olo, jos ei ole mitään matkaa suunnitteilla ja odotettavissa. Niinpä minulla on yleensä aina jotain työn alla. Olen tunnettu myös siitä, että nautin toistenkin matkoista – ja minua käytetäänkin paljon matkatoimistona.


Pidän siis matkustamisesta. Nautin myös muiden matkoista, luen ahkerasti matkablogeja, katselen matkavideoita ja osallistun keskusteluun kohteista, joista minulla on jotain sanottavaa. Viimeisintä matkaani suunnitellessa yhtäkkiä välähti, että joku saattaisi ehkä löytää riemua minunkin matkoistani, vaikka ne suurelta osin ovatkin varsin tuttuja kohteita ja turvallisia valintoja. Niinpä päätin yrittää. Toivottavasti näistä on iloa muillekin kuin itselleni.

Kirjoittanen jokusen vanhan matkan kertomuksen, mutta en varmaankaan käy läpi kaikkia vuoden 1995 jälkeen tekemiämme reissuja. Mutta tuleville matkoille pääset mukaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti